Pluggdag

Idag är det tisdag. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Igår var jag och Erik och simmade, skönt för mina ömmande muskler. Idag och förmodligen varje dag fram till fredag blir det intensivt tentaplugg. Tråkigt som fasen. Kanske bryter av någon av dagarna med en jakt efter en duk till köket.
I huset mittemot har det stuckit ut hantverkare ur fönstren i flera dagar. Jag tror dom fixar med fönstren, byter ut nå lister lr liknande.

Sandvik Tooling varslar 490. Varav 120 i Sandviken. Hoppas Erik får behålla jobbet. Jävla skit annars.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, juste. Den där Cosmopolitan jag köpte av dig du vet. Paris Hilton-parfymens lock hade lossnat och tidningen luktade väldigt mycket (men gott) och jag fick lite arga blickar på tåget. Nu ligger den här hemma som en rumsdoftare eller vad man ska säga. Haha. :D

2009-03-31 @ 20:26:39
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Johanna

På torsdag är det föreläsningen men jag fattar ju om du inte har tid!:)

2009-04-01 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0