Våffeldagen

Det är kladdigt i mitt ansikte. Jag har precis smetat på en mask som ska återfukta och det gör den verkligen. Som vanligt är det ju en massa kräm i de där påsarna med ansiktsmask och en annan smetar på i stort sett allt. "Torka bort eventuella rester" står det på förpackningen. Eventuella?! tänkte jag sist jag provade den. Det kommer ju bli hur mkt som helst att torka bort. Men icke, nästan all kräm absorberades av huden och sedan var man babylen.


Det blir en pluggdag idag också. Sitter och kämpar mig genom webbföreläsningarna. De är väldigt bra, men den här är nästan två timmar lång. Och det är en lärare som inte har så överdrivet bra uttal i svenska som pratar så ibland är det lite jobbigt att lyssna på.

Solen skiner för fullt nu. Ska nog leta mig ut på en prommis efter lunch. Ska dra med mig E till Fjärran Höjder senare också.

Ikväll blir det våfflor.......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0