Lördag

Vaknade 8:30. Somnade om till 9:50. Sedan bar det av till Fjärran för lite plask, Erik ville simma men jag hade ingen lust alls så efter några vändor lade jag mig och flöt istället. Det är lite roligt hur påtagligt det är om man har luft i lungorna eller inte när man flyter omkring. Så fort jag släppte ur luften sjänk jag, så jag drog kvick efter andan igen och flöt upp lika snabbt som en flytboj! Tur att man är lättroad.

Hem igen för att äta mat. Bokade tvättstugan mellan 12-22 eftersom jag inte har en enda strumpa ren, och jag är inte den som vänder dom ut och in. Maten blev tacogratäng med sallad till. Erik slängde i en maskin tvätt och sedan for vi till mormor för lite fika.

Nu har jag börjat skriva ut lite gamla tentor i Makroekonomi och ska snart ta de som hör till Finansiell Analys. Det blir mkt bläck och mkt papper, men det är det värt. Senare efter kvällsmaten, som kommer bestå av sallad, pepparlax, romsås och ägg, så ska jag sätta igång med lite plugg. Imorgon är det jobb mellan 8:30 och 18. Långt pass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0