Bloggtorka

Nej usch, vad torrt det varit här ett tag. Jag har ingen fantasi och ingen tid att skriva.
Idag har jag jobbat 14-21:30. Matte och hans far kom in vid halv sju-tiden för att inventera. Det gör dom en gång i månaden, går igenom och räknar ALLT i butiken med lager. Fy sjutton.

Var till mormor och håvade in 4000 kr också. 3500 gick till E för att han sålt sin tv till henne och Mårten, och 500 till oss för gardinerna jag köpte som hon sydde upp. Hon ville ge oss det i inflyttningspresent. Tack tack! =)

Nu sitter jag i soffan och tittar på våran nya tv och dricker kaffe. Jag har ont i hälarna efter att ha stått hela dagen. Satt i 20 min vid fyra-tiden.


Ja den ska upp på väggen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den ser lite liten ut :P hihi Hälsa det till erik ;)

2009-12-15 @ 09:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0