Tentamen

Nej, den där tentan karade jag inte. Men för en gångs skul är jag inte bitter, för jag känner att jag karar den nästa gång. Hade behövt en dag eller två till bara. Och Johanna var supernöjd med sin insats på tentan så jag tar henne som rådfrågare när jag trycker in allt som inte fanns i min hjärna till nästa gång.

Nu är det sista uppgiften i kvalitativa metoder som håller på och skrivs, den kommer ta tid =(
Men om jag hinner klart med den tidigt ikväll så ska jag ta mig tid att titta på Arthur och minimojerna innan sängen ikväll =)

Igår borrades det i väggarna hemma. Satte Erik på att sätta upp en hylla ovanför sängen och en gardinstång. Tydigen så gick det jätteenkelt att borra (inte som gamla lägenheten). Kanske kan göra det själv sen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0