Nu gör jag natt

Just nu ligger jag i sängen. Erik borstar tänderna, så snart kommer väl han också. Det ska bli otroligt skönt att sova, jag är supertrött. Och då sov jag ändå en halvtimme på kvällen.

Började dagen 8.30 i skolan med Johanna, vi skrev klart (nästan iaf) första arbetet i Kvalitativa metoder. Sen hade vi möte med läraren i affärsredovisning klockan 13.30. Det slutade med att tre stycken lärare var involverad, så vi fick bra med hjälp.

Efter det åkte vi på visning i en lägenhet som Johanna och Patrik är intresserade av, och den behövde verkligen rust. Sen for vi påvåra räser-rullare till Moas dagis för att hämta den lilla goa tanten och iväg till Colorama efter det. Där fann jag ut två tapeter jag vill ha i nya lägenheten.

Nu ska Erik få låna min dator en stund. Och jag ska sova. Om den där centrifugen till någon tvättmaskin på våningen över oss slutar väsnas snart.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Grattis på 23 år och 75 dagars dagen :D

2009-09-12 @ 19:42:48
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0