Nu måste vi dra.

Nyss hemkommen från jobbet. Sitter vid köksbordet och väntar på att maten ska bli klar, det blir wok m lövskuret fläsk och fullkornsris. Idag var en lång dag på jobbet, jag hatar verkligen 8:30-18:00-passen. Ikväll ska jag göra utbildningarna till jobbet, och så ska jag skriva klart fokusgrupper så jag kan lägga fokus på affärsredovisningen sen. jag SKA klara den kursen nästa tenta. Så är det bara.

Skulle behöva en prommis också. Mimmi? Om hon hinner höra läsa det här och höra av sig innan kvällen är slut så är det meningen att jag ska ta en prommis, annars blir det läsa hela kvällen.

ZzZzZz....


Kommentarer
Postat av: P

Du klarar det du är ju världens bästa gumma... ; )

2009-09-18 @ 07:05:05
Postat av: Mimmi

soorry! jag jobbade hela kvällen igår, så de va väl inte meningen att du skulle få en prommis då :P hoppas de gick bättre o plugga, vi tar en prommis snart tycker jag :)

2009-09-18 @ 08:42:10
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0