Lördag

Dagen började 05:30 då klockan pep. Eller pep är väl en underdrift, värsta pamp-orkestern drog igång så både jag och Erik vaknade med jordens ryck.
Skuttade upp på cykeln och frihjulade nästan hela vägen ner till stationen (passade på att sova lite på cykeln) ;).

Fick ringa vakterna två ggr för en fyllis satt utanför på en bänk och pissade så det rann på golvet. Mmmm vad mysigt.

12:30 kom Veronica och vi gick in på 9an och käkade lunch, sen gick vi hem till mig och började med Ledarskapsuppgiften och Verksamhetsstyrningsuppgiften. Men jag är så förbannat trött nu så jag måste vila mig lite innan Erik kommer hem för att mysa med lite tacos till kvällsmat. Veronica åkte precis hem.
Erik har varit ute på Röreberg och åkt hoj hela dagen, och han svarade inte i sin telebobo så han är nog inte på g hem än.

Godnatt tills vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0