Nytt tangentbord!

Ja, nu har vi äntligen köpt en mus och ett tangentbord. Så nu är plugghörnan komplett =)

Idag är jag trött som ett as. Det var länge sedan jag var såhär slut, orkar knappt ens lyfta benen framför mig. Jobbade 5:30-14, sen var det direkt iväg på två-årskalas. Moa fick en rosa t-shirt (som antingen var en lång tunika eller var väldig stor, trots att storleken stämde med instruktionerna jag fått) och ett par jeansleggings. Tuffa bruden! Synd bara att hon alltid sliter ur tofsarna som Johanna sätter i håret på henne, för med dom i blir hon bedårande.

Jag hade tänkt vara effektiv idag och plugga, men jag orkar fasen inte. Helst skulle jag sova direkt, men då vaknar jag nog mitt i natten klarvaken, så jag ska titta på en film istället. Risken är dock stor att jag somnar ändå...

Imorgon blir det lite partajj hos Jossan, och före det, jobb med Ylva - förhoppningsvis lika flummigt som idag, såna dagar är sköna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0