tidig morgon

Klockan 06:30 ringde mitt alarm. 06:45 gick jag upp. Har en uppgift i Verksamhetsstyrning, som inkluderar 5 stora deluppgifter, som ska in idag klockan 24:00. Men jag har inte hunnit klart och eftersom jag jobbar 14-21:30 så måste jag skriva klart den innan. Så här sitter jag...

Vi fick ingen tidning imorse. Men nu kom det en tidningsbil, och det såg ut som att han packade på sig en massa AB innan han drog iväg in i ettan. Får hoppas att tidningen inte var färdigtryckt när den skulle ut och att det är därför han är sen, för då kommer den nog hit snart också. Annars lär vi ringa, och det kan man inte göra förrän klockan 9, och det känns ju onödigt är han ändå är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0