Vår idag?

Idag har det varit en skön dag. Knatade ner till jobbet till 10:30 och gjorde lite beställningar. Fick sitta i två långa telefonköer innan jag fick göra mina beställningar, som gick på två röda. Bullar och startpaket till mobil.

Sen gick jag upp till högskolan för att träffa Johanna och senare en lärare. Hann med en Flygande Jakob på restaurangen där också, mycket delikat.

Efter träffen med läraren gick vi ner på stan, köpte en ansiktskräm till mig och Johanna en baddräkt till Moa, sen bar det iväg hemåt.
Nu sitter jag och tittar på NCIS, men tänker ge upp det för lite ledarskapsplugg strax.


Kommentarer
Postat av: P

Vi måste ses för en lunch snart. Vi tar med oss Carro också.

2010-04-06 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0