En kurs avklarad

Ja nu har jag fått betyg i en kurs, ledarskap 2. Pretty good med tanke på den ansträngning jag lade ner på slutet (not).
Känns iaf skönt att ha en till kurs att plocka från ej-avklarat-högen till avklarat-högen. Ska tentaplugga hela helgen nu så kanske jag kan lägga ännu en till avklarat-högen.

Blir hemma idag, ska lämna in bilen hos Toyota 9.30 bara. Ingen skola idag.

Undra tro vad jag och Erik ska hitta på ikväll då? Det var bra länge sen vi hade kvalitetstid tillsammans ensamma. Kanske åka ut till valbo och "hyra" en film? =P

Nu blir det frukost, fast jag har ingen aning om vad jag ska äta, för allt är typ slut. En hårdbrödmacka med ost och te till får nog duga.

Kommentarer
Postat av: P

Grattis duktig flicka.

2010-08-20 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0