Måndagslyx

Jag kände verkligen inte för att ha en lika grå dag som vädret gärna bjuder in till. Så jag ska lyxa till det lite med min frukost (ja jag vet, klockan är 11).
Ska vara både husmoderlig, ekonomisk och njutare i framtiden och bara baka mitt eget bröd. Blir billigare och smakar mycket bättre, men jag har varit så lat och köpt bröd ett tag nu. Men över 40 spänn för 5 thekakor? Blä för plånboken.

Så bröden står i ugnen nu, strax klara.........

.....sådär!

En frukttallrik med persika, apelsin, hallon och melon. Ett glas apelsinjuice. En fralla med kalkon.

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh det där såh ju sjukt gott ut!

2010-08-22 @ 16:19:24
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0