05:53...

...så säger E hejdå och åker till jobbet. Mmmm grymtar jag. Så fort han låst dörren efter sig så säger det plong! och jag är vaken. Envist försöker jag blunda och sova vidare. Klockan är nu snart 07:20 och jag är fortfarande vaken. Suck, det kommer bli en lång dag... Jag som är helt ledig tänkte ju ta sovmorgon. Ska åka över till Alina senare, hon fyller år idag. Passar på att uppvakta lilleman samtidigt för jag kommer säkert inte vara fot for fight när han fyller ett den 21a. Nu ska jag fixa lite frukost. Adios!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fan jag är på helspänn hela tiden :p När du skrev "Plong" trodde jag din propp släppte, haha :p

2010-12-16 @ 10:16:40
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: P

Jag ringde också och pratade igång dig, hi hi...

2010-12-16 @ 10:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0