Stackars Erik

Inatt vaknade jag klockan 02 och i sängen bredvid mig var det tomt.
Men vart är Erik?? Eftersom det var mitt i natten var man ju tvungen att tänka en och två ggr innan jag bestämde mig för att han borde faktiskt vara där.
Klev ur sängen för att leta och hittar Erik i soffan med en kudde och ett täcke.
Varför ligger du här? -Du snarkar...

Ja, sen jag blev gravid har jag börjat snarka, och nu två veckor över tiden är det så olidligt att jag normalt väcker mig själv av det. Och gör jag inte det så väcker jag min stackars karl så att han vill sova i soffan...

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha känner igen mig såå väl.. Men daniel han kan sova genom allt han så :D Men det är sjukt när man vaknar av att man snarkar själv :P då jävlar måste det vara högt.. Haha

2010-12-27 @ 19:41:47
URL: http://lindbergm.blogg.se/
Postat av: johanna

Men Ia... Nu får du väl fan ta och "leverera" ;)

2010-12-27 @ 21:32:58
URL: http://jhnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0