Babysim

På onsdag ska jag följa med Jossan och Oliver på babysim. Spännande. Synd bara att jag inte är så fötjust i att visa mig i bikini.... Men jag får bita ihop.
Idag har jag träningsvärk så jag vill dö, Johanna likså. Afron igår var superkul. Man fick verkligen svänga sina lurviga och röra på höfterna. Det ska vi gå på varje vecka har vi sagt, om vi kan.
Nu ska jag göra klart uppgiften i Kvantitativa metoder. Imorgon är det skola på dagen, och sen ska jag till gymet på kvällen. Kanske smiter ut till mor en stund på kvällen också för hon fyller år =) Och moster min bad mor hälsa "hm..." från henne om att jag inte skulle komma nå. Lär väl göra en kraftansträngning då, trots att jag firade mor i lördags.

Kommentarer
Postat av: P

Din moster sa hmmm när du inte kom.

2010-01-12 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0