Effektiv

Idag klev vi upp 05.35. I med lite gröt och iväg till gymet. Jag hade noll motivation men ag kämpade mig igenom ett pass ändå. Det som är tråkigt att inte ha motivation är att man aldrig känner sig riktigt trött. Efter ett träningspass vill jag vara helt utpumpad och svetten ska rinna. Men har man inte motivationen så är det extra hårt att komma till den punkten. Jag ska nog se till att få lite bättre musik på min iPod så musiken kan peppa.

Tog bussen 08:20 från stan. Det ska bli skönt att kunna cykla igen så man får lite motion på traven, för jag får så ont i nacken av att gå och bära på tunga väskor så det blir aldrig av att jag går till skolan eller gymet.

Till alla vänner och bekanta: Jag vet att jag inte haft nåt liv under hösten, och det kommer vara ännu värre nu. Jag läser en extra kurs och jag kommer behöva idiotplugga varje dag. Jag tog en paus mellan två webbföreläsningar för att surfa lite just nu, men snat är det plugg igen.
Jobbar åt Petra ikväll sen jobbar jag i helgen med.

Ja men adjö då.

Kommentarer
Postat av: P

Du är duktig du gumman som kämpar på.

2010-01-26 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0