Nu har den kommit!

Gamla soffan (och en Erik).



Nya soffan.


Ja klockan 9:30 plingade det på dörren och ett armstöd stod utanför. Sen kom soffan, divanen och till sist alla kuddar. Den är förbaskat skön, inte så mjuk som den andra så man sitter fortfarande upp. Nu ska jag fixa lite lunch och sen ska jag läsa lite i min nya bok "Att arbeta med företagsanalys" och klockan 13:05 ska jag hoppa på bussen för att följa med på babysim.

Afron var full idag så det får bli en prommis ikväll. Erik kommer vara på konserthuset och spela ikväll så jag blir ensam. Då ska jag bre ut mig på soffan =P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud så ful och fel den gamla såg ut nu mot den nya :P Verkligen helt annat nu =)

2010-01-27 @ 20:05:20
Postat av: Camilla

Snyggt =)

2010-01-29 @ 19:06:31
URL: http://lacamela.blogg.se/
Postat av: Åsa

Love it!!!

2010-02-02 @ 18:59:32
URL: http://artificialgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0