Skit-onsdag

En riktigt jävla dålig dag. Och än är den inte slut tyvärr.

Har mått illa hela dagen idag, så jag skippade babysimmet med Jossan och Oliver. Det var tråkigt för det hade varit mysigt. Och nej, jag är inte gravid, jag brukar må illa när jag är stressad. Just nu fattar jag inte ett skit av Kvantitativa Metoder och statistik-häftet och jag har ingen ork att sätta mig ner och verkligen förstå heller.. Men enda sättet att få bort illamåendet är att plugga ikapp.

Johanna var här och pluggade med mig. Men hon verkar inte heller ha fattat så mkt så vi kunde inte hjälpa varandra. Vi knäppte bilder på oss själva i underkläder för att kunna ta nya om några månader och jämföra med resultatet av vår träning. Inge roliga bilder alls.

Så idag är jag arg på mig själv, arg på andra och vill helst sova till imorgon.


Kommentarer
Postat av: Johanna

snart blir det ljusare ute och det innebär ljusare humör och bättre ork, man får faktiskt sova om man vill....:) Tack så mycket för hjälpen idag också!

2010-01-16 @ 22:12:06
Postat av: Åsa

Hej gumman! Jag uppskattad verkligen vår lilla pratstund igår! Du är så klok!



Kram!!!

2010-01-20 @ 13:47:38
URL: http://artificialgirl.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hehe ne de va de inte heller ;) man ska köpa dressing på max så blir man inte så sugen på max lika ofta, känns ju iaf liite bättre att göra de hemma :p

2010-01-21 @ 20:52:27
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Mimmi

ja vet, jag har blivit så jäkla duktig med mellanmål :p

2010-01-26 @ 05:58:23
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0