Mallabralla har fått sin bebis

Det blev en Melvin och han kom till vägen genom kejsarsnitt. Mer vet jag inte nu, det var allt jag kunde läsa mig till på fejjan. Men jag förstod att han var på väg ut iaf, för bilen har varit borta hela dagen igår. Brukar hålla koll på henne så, hihi :P

Nu är det Mimmi på tur, om 4 veckor. Sen Johanna 30e September. Värst vad ungar det kommer till världen =P

Igår och i förrgår var vi och badade på Fjärran jag och Erik, skönt med en pool. Det blev ett dopp minst varje kvart.

Idag ska vi inte bada, vi ska åka och titta på en Toyota uppe vid ica maxi. Sen ska vi ner på Sommarkväll med mor och moster ikväll.

Ja, det var väl i princip allt...

Kommentarer
Postat av: P

Men en trevlig avslutning på dagen kommer det att bli ; )

2010-07-14 @ 10:44:33
Postat av: Malin

Vi får ta och ses någon dag nu så du får träffa prinsen så ska jag berätta förlossnings storyn ;)

2010-07-19 @ 12:18:26
URL: http://lindbergm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0