Ont i ryggen

Två smärtfria dagar. Jag trodde att det hade gått över, men tre kvart på stan visade att så inte var fallet. Har fortfarande ont och jag har varit hemma sedan klockan 16, suttit still och vilat. Blä blä blä.

Johanna, Patrik och Moa kom på besök. De har packat ihop sin lägenhet nu inför flytten så det är nog inte så roligt för dom att vara hemma. Här fick de iaf lite sällskap och fruktsallad.

Imorgon blir det jobb 10-19. Antar att det kommer bli en pina, men två veckor till, sen jobbar jag vanliga tider igen och då hoppas jag att det kommer gå lättare med ryggen. 9 timmar ståendes på en dag är rätt mycket.

Ska ta och plocka iordning lite här och dammsuga. Gjorde aldrig det sist jag sa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0