Det är tråkigt att blogga..

..när man inte vet om någon läser.
Får så sällan kommentarer, och det är inge kul att skriva dagbok för sig själv.
Men jag fortsätter ett tag till och ser om det vänder.

Klockan 06:30 vaknade jag, gick upp och klädde på mig lite, drack ett glas vatten och kröp ner i sängen igen. Måste ju vara påklädd utifall byggjobbarna klampar in vid sju när deras arbetsdag börjar. Somnade om och vaknade nu (med hjälp av klockan).

Ska slänga i mig någon slags frukost, vad vet jag inte än. Sen gå ner till jobbet och köra 10-18. Sen har jag ledig helg weeehooo! Är inte van att jobba en hel vecka =P

Fick sms från chefen inatt med, och det verkar som han har fixat det jag bad honom om, 3 timmar mer i veckan. Vilket innebär att jag strax har en halvtid på papperet. Fantastiskt. Om jag inte dragit upp det här hade jag fortfarande gått med 6timmar fast tjänst i veckan. Nu kommer jag komma upp närmare 20timmar i veckan. I'm happy!

Erik åkte till Gelleråsen i Karlskoga i fredags och kom hem sent söndag kväll.
Måndag lunch drog han iväg till Linköping för en sliputbildning och kom hem onsdags kväll. Sen har det varit sent jobb för både han och mig, så i helgen ska vi ha lite kvalitetstid. Vad det innebär för oss nuförtiden vet jag inte, kanske att vi sitter vid en varsin dator i samma rum. =P

Frukost var det ja...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser ;) Skriv oftare! hihi

2010-06-04 @ 09:16:28
Postat av: Ylva

Grattis! Hade på känn att det skulle ordna upp sig till slut! :)

Jag läser men kommenterar inte alltid. Så du har en trogen läsare ivaf =P

2010-06-04 @ 11:28:03
Postat av: Fia

Jag läser iaf..

2010-06-04 @ 15:42:39
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Malin

jag läser ;)

2010-06-07 @ 10:00:04
URL: http://lindbergm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag läser också...

2010-06-08 @ 08:12:56
Postat av: Idde

Bäst för dig att du fortsätter skriva så man vet vad som händer...

2010-06-14 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0