Lördag kväll

Jag avlider. Jag är så trött. Men har iaf haft en bra dag, lämnade skolarbetet vid 12-tiden då vi var klara, och åkte ut till mor och far med lite fika. Skönt att vara i Valbo sommartid, deras uteplats är så skön. Hammocken, mmmmm...

Nu ska jag nog snart dra på en film, känns som det blir tidig kväll. Tänkte nog höra mig för om Inga är ute i stugan imorgon och åka och hälsa på där. Sen är det åter plugg som gäller. En tenta och två oppositioner som ska in under nästa vecka. SEN är det sommarlov!! Eller ja, kommer ju att ha saker att göra då med, men teoretiskt sett är det inte skola igen förrän i augusti ;)

Köpte skor idag, ett par till dop och bröllop, och ett par till vardags.



Skohuset, 134:50:-



Din Sko 249:-


Kommentarer
Postat av: Jossan

Snygga skor :) men tur att du sitter mycket för att orka gå i höga klackar en hel dag :P

2010-06-06 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0