Mat

Jag har alltid behövt mat. Frukost, lunch och middag. Och helst mellanmål däremellan. Kanske kan det vara därför man ser ut som man gör. Hur som helst, jag är hungrig. Eller kanske inte hungrig i magen, men min kropp säger att den behöver energi. Jag är seg och har ont i huvudet. Och med 6 timmar sen förra måltiden så låter det rätt troligt att jag skulle behöva lite krubb. Har gjort fransk potatissallad och ska käka pepparlax till det. Väntar bara på Erik som är och tränar, han borde dyka upp när som helst.

Har inte gjort mkt vettigt idag, var ner på stan med Alina och köpte en kofta till bröllopet och dopet. Sen hem och hämta klänningarna och sen ner på stan igen med moster och köpte tyg till underkjol. (Nu kommer Erik!!!)  

Nu kikar jag på en film, senare ska jag läsa bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0