Snuvigt

Åh, vad det kliar i min näsa. Börjar känna av gräset som grönskar så fint ute. Förbannat att man ska vara allergisk mot sommaren. Och nå allergitabletter verkar jag inte få ta heller. Tur att jag bara nyser än så länge. Kanske dags att gå till läkaren för att kolla upp om det finns nånting jag får äta.

Mallabralla i huset bredvid hade fått en schysst återbäring. Så jag ska ner med henne på stan strax så hon kan sätta sprätt på pengarna =P Själv fick jag inte mycket att sätta sprätt på, så jag agerar moraliskt stöd.
Klockan 12 ska vi möta upp Alina för en lunch.
Sen blir det jobb.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, känns skönt med moraliskt stöd ;)

2010-06-10 @ 09:55:15
URL: http://lindbergm.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Man kan få pigmentfläckar som gravid säger dom, men de kan man ju få överallt. plus att de känns som att de blir så varmt o ljust därinne. Känns elakt.

Sen vet man ju inte hur magen ser ut när den sjunker ihop om den är brun först :p

2010-06-10 @ 18:41:47
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du frågade mig förut va ja saknade när ja va gravid men kunde inte riktigt komma på nåt men nu kommer ja ihåg. IPREN!!! eller andra läkemedel när man ha besvär som inte jävla alvedonen kan ta bort. dom saknade ja ;)

2010-06-10 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0