Två ögon på tuttarna


Jag har en rosa tröja på mig med ett stort bi på.
Dess ögon sitter lämpligt nog över brösten. Och håller koll.
Ska nog åka med Erik ner till Johanna och Moa en sväng, Erik ska dock vidare till Hagaström. Tänkte busa lite med fröken Berg. Sen tror jag att jag tar och använder mina ben för att komma till Haga, känns som en lagom prommis från sjukhuset och dit, med en ljudbok i öronen =)

Men först ska jag laga makaronipudding. Och jag har kommit på varför jag alltid skriver om mat. För att det är när man väntar på att maten ska bli klar som man har tid att sitta vid datorn =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

skön tröja du ;)

2010-06-17 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0