Grå dag idag

Ja idag var det inte direkt kul väder ute. Men det spelar väl ingen roll egentligen, jag ska tentaplugga och jobba idag. Börjar 18 men ska dit vid 17:30 och beställa tobak, så att kunderna kan köpa sitt älskade snus och sina cancerpinnar.

Har skrivit ut en massa exempel-tentor idag som jag tänkte plugga på (och i tid den här gången).

Förkylningen håller i sig, näsa och lungor speciellt, men jag känner mig inte lika hängig som jag gjorde igår. Bra det för då orkar man inte jobba. Egentligen borde jag väl inte stå och snora på korven alls, men pengar behöver man och Matte behöver nån som kan jobba.


Visst ser jag effektiv ut? =P


Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe pluggar med blogg sidan uppe:P

2010-03-20 @ 22:41:39
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0