Frisk luft

Jag älskar frisk luft. Speciellt när man känner sig matt eller bara på dåligt humör. Är jag hemma då, vilket jag ofta är, så brukar jag öppna en massa fönster plus balkongdörren.
Vi har verkligen en digital lägenhet, ett eller noll alltså. På vintern var det iskallt och nu när det är varmare ute så är det totalt instängt och varmt istället. Så nu med köksfönstret, sovrumsfönstret och balkongdörren öppen känns det behagligt här. Ibland tar jag med mig en massa filtar och sätter mig på balkongen när det är mulet ute och bara andas luft.

Idag är en sån dag. Ska skriva klart en uppgift nu, som det verkar som att jag aldrig blir klar med, sen ska jag.... hm, jag vet inte vad jag ska göra sen.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

gört! Thomas vill aldrig äta grillad kyckling så jag måste passa på när vi inte äter tsm :p

2010-05-19 @ 11:27:01
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0