Sol

Idag är det härligt väder. Ska ta mig en sväng ner på stan sen för att införskaffa mig en ny handväska, den jag använder nu kommer inom en snar framtid bara ha en axelrem, och då hänger den ju lite snett.
Hatar att köpa väskor. När man väl har hittat en man gillar så är man ju så van vid alla fack, vart man kan ha saker så man lätt hittar osv. Helst ska man ju få ner hela livet i väskan också. Nu måste jag ju lära mig en ny väska, med nya fack. Svårt kommer det bli att finna en, eftersom jag helst inte spenderar mer än 300 kr på en väska. Har en massa små väskor hemma här, men jag behöver få med skolprylar också.

Ska se till att svara på vs-uppgiftens första fråga också, så jag kommer någonvart. Just nu skulle jag vilja ha sommarlov, utan plugg. Men jag kommer nog inte få nåt sånt på länge....

Ne nu ska jag avlsuta som mor säger att jag alltid avslutar, med att äta.
En apelsin.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du och dina apelsiner ;) Blev de nån väska?

2010-05-17 @ 21:28:31
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0