Tråkdag

Fick sovmorgon av Lisa på jobbet. Skönt. Den sovmorgonen blev alltså att börja jobba 16 istf 14 =P Jag tillbringar den med att tentaplugga. Mindre roligt.

Fick mail av fack-tanten idag också. Det blir till att kalla till ett nytt möte, någon har visst blivit överpratad, som så många andra...

Ja mycket roligare händer inte idag tyvärr. Fick ett ordentligt sug när jag var ute och gick idag, så jag var bara tvungen att gå till Tempo och handla. Sen smällde jag i mig en när jag kom hem, och ska ta en till nu. Låter som jag blev sugen på godis va? Nä ni, apelsiner! Det var gott.

Imorn ska det bakas tårta, lr iaf  tårtbottnar, för det blir kalas för Erik på lördag. Gammelgubben.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0