Hösten är mörk

Det är mysigt så att man får tända ljus. Men dagarna är ju ofta mörka de med, och det gör mig trött. Speciellt om jag inte ska nånstans. Hela veckan består av hemmaplugg, och jag kan lova att sängen lockar bra mer än böckerna. Inte ens tvn duger ju, det går bara skit på dagarna.

Idag har jag en lila tröja på mig. En sån där kampanj på facebook, att alla ska bra något lila för alla de som ä HBT och inte vågar komma fram eller ren utav mår dåligt av det. Självklart stödjer jag dom om jag kan med något så enkelt. Men jag ska nog inte ut idag, så ingen kommer väl se det ändå.

Kommentarer
Postat av: P

Men det är tanken som räknas i alla fall.

2010-10-28 @ 07:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0