Jag är så jävla besviken.

På mig själv. Jag har ingen botten och ingen självdisciplin. Jag kan ösa i mig hur mycket skit som helst, utan en enda tanke på att det inte är bra för kroppen, knoppen eller den i magen, och utan en tanke på att det är mitt i veckan.

Nu har jag varit så duktig i skolan i två veckor, och lyckats hålla mig något så när till helgen med godis. Men så är det någon som skriver på Facebook om att det finns julmust, och jag känner att jag bara måste ha! Hittade det idag på Konsumhallen, så jag köpte två stora.
En är nu borta.
Allt är i mig dessutom, allt utom ett glas som jag hällde ut när jag kom på att jag var jävligt äcklig.
Vad är mitt problem? Varför räckte inte bara ett glas?

Man tittar på biggest looser på tv och tänker "hur fan blir dom sådär stora, det är väl bara att sluta äta och dricka så mycket?"

Men nej. Det är inte så bara.....

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kan bara uppmuntra dig lite och lägga in en liten notis ang biggest loser. Deltagarna där dricker ca 1-2liter läsk per dag! Och de gör väl ändå inte du ;) Och jag är rätt duktig på sötsaker jag med så du är inte ensam haha. Så ibland får man fuska mitt i veckan haha.

2010-10-21 @ 20:01:45
Postat av: P

För att det skall kännas bättre ta en lång promednad i dag och ät bara nyttigheter.

Julmust nr 2 rör du nog inte i dag tror jag.

Dessutom kan det var "grav"-sug också att du bara måste ha.

2010-10-22 @ 07:22:48
Postat av: johanna

var inte så hård mot dig själv. förstår dock tanken, men jag tror nog att du ska försöka att inte tänka sådär, onödigt att må dåligt nu när du ska vara glad och snart få barn. Vi fixar det där sen, träning för hela slanten! Jag ska peppa dig tills du är liten som en myra :) kram

2010-10-22 @ 09:08:58
Postat av: Carro

Du får inte skuldbelägga dej så. Alla har vi haft återfall, inga konstigheter... :). Men nu är det gjort, glöm det och titta framåt istället.

2010-10-22 @ 14:16:10
Postat av: Malin

Jag säger som jag sa tidigare, försök att inte tänka för mycket på det nu när du är gravid.. Du hinner tänka på det sen :) Vi tar tag i det ihop :)

Kram

2010-10-23 @ 08:00:11
URL: http://lindbergm.blogg.se/
Postat av: Stefanmaia

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-10-11 @ 10:12:57
URL: http://stefanmaia.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0