Jag brukar vanligtvis inte...

...skriva saker tillägnade folk i min blogg eller på facebook. Men i hopp om att hon läser det här gör jag det nu ändå.
Jag har talat om för en vän att jag inte har tid att ses nu för att jag har mycket i skolan. Och jag HAR mycket i skolan.
Anledningen till att jag inte har tid att träffa henne, men tid att gå på korta promenader och ta en lunch, är för att när vi ses så är vi alltid med varandra  i timmar. Jag vet att jag inte kan gå ifrån skolan i mindre än 3-5 timmar när det gäller henne, och jag vill heller inte vara med henne kortare stunder. Därför har jag sagt att jag hör av mig när jag lämnat in uppgiften.
Deadline var igår kl 20:00 men jag fick förlängt för att jag inte hunnit klart. Så efter helgen kan jag ta mig tid, om hon har tid med mig dvs. Men med tanke på kommentaren hon skrev på facebook tidigare idag så är det väl knappast troligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0