Jag har svaret!!

Japp nu vet jag varför Svampen inte ville sova. Det skulle inte jag heller vilja göra om jag hade så mycket eksem som han fick av simmet. På kvällen på fredagen hade han utslag, men på lördagsmorgonen hade han UTSLAG. Så vi smorde och smorde under dagen, och det sista vi gjorde innan pyjamasen åkte på till lördagsnatten var att smörja in ordentligt med Ceridal fettcreme.
Natten blev mycket bättre, nästintill normal. Och imorse var utslagen i princip borta :)

Så åt helskotta med tillväxtperiod och utvecklingsfas! :)

Idag har vi varit hos Alina och grillat för första gången i år. Mysigt faktiskt, man fick lite sommarkänsla trots regnet. Nu sover Svampen och jag ska fixa en Latte till Erik och mig.

Kommentarer
Postat av: Christina W

Bra om det löser sig med babyolja och insmörjning, men du kanske inte skall ropa hej riktigt än.

Fast jag hoppas ju på det förstås.

2011-04-04 @ 07:55:08
Postat av: johanna

ojoj vad du ska få äta upp dina ord... :P tänk på hur många år du har framför dig och hur mycket din lille ska utvecklas ;)

2011-04-05 @ 07:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0