Mitt i veckan

Herregud vad tiden går fort. Det är redan onsdag igen! Och alldeles strax är det maj också.

Idag ska vi åka ut till Hagaström och träffa Johanna och Maja, Jossan och Thilda, Sara och Kevin, och sedan pratades det om någon Hanna som jag inte känner. Det ska bli trevligt :)

Igår var vi hos Mimmi och Elias och Thomas. Tove kom också dit en sväng. Vi åt hemmagjorda hamburgare och tittade på film. Det kändes som en alldeles perfekt sysselsättning när det var tråkigt väder ute.
På kvällen kom sen Mimmi in till mig en stund när Erik repade.

Svampen vaknade vid fyra imorse. Det var liiite väl tidigt tyckte jag som förgäves försökte få honom att somna om. Strax efter fem gav jag upp och vi gjorde Erik sällskap i morgonbestyren. Nu har den lilla somnat igen, så jag ska ta och blunda lite jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0