Prickigt

Nu har jag varit ute i solen tv dagar. Himla skönt väder, men jag tycker att det är krångligt med barnet eftersom de inte får vara i solen. Svampen är sällan nöjd i vagnen nu heller, han ska vara med hela tiden. Vill knappt ens sitta upp i vagnen utan ska vara i famnen lr i bärselen. Och inte kan han sitta själv heller så jag kan inte sätta ner honom på en filt under ett parasoll heller. Men snart så kanske, för han satt mellan mina ben idag och det verkade han nöjd med =)



Jag blir väldigt prickig av solen.




Nu sitter vi med varsin dator i soffan jag och gubben, socialt som bara den. Jag är trött som en nöt, och det blir jag när jag inte sover då Edvin sover sin första tupplur. Igår sov jag djupt klockan nio. Ikväll måste jag dock tvinga mig uppe till tio, det är ju Desperate Housewives klockan nio ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0