Sådär ja!

Då orkar man sitta upp igen då. Jag var helt däckad igår. Min mormor kom över när Erik åkte mot Arlanda, och trots att hon behövde åka hem vid fyra så stannade hon tills mamma kom vid sex. Jag var helt svimfärdig och klarade mig inte själv.

Nu är jag iaf ensam. Edvin sover sen två timmar tillbaka, men grinar till i sömnen ibland. Han drömmer nog knasigt.
Jag funderar på att gå och sova snart, försöker få tiden att gå så att jag inte vaknar klarvaken mitt i natten bara. Men jag har så tråkigt och jag saknar Erik nå så grymt så jag vill inte vara uppe...

Kommentarer
Postat av: Christina W

Men gumman han kommer ju hem i morrn igen.

Och jag har ju tagit hand om dig som i forna dagar. Du fick sova bredvid mamma.

2011-04-12 @ 20:57:26
Postat av: johanna

Men så mysigt då ;) hihi Man slutar aldrig att vara barn för sina föräldrar! :)

2011-04-13 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0