Skärtorsdag

Idag fick vi besök av två små påskkärringar. Tur att jag laddat upp med lite godis så de fick något. Det blev dock bara de två så vi fick godis över. Sicken oooooosis ;)
Nädå, nu vankas det kycklingpaj, inte godis.




Var ner på stan idag med, gjorde Mimmi och Camilla sällis. Det var så himla skönt väder ute så jag är glad att jag gick ut. Lämnade lägeneheten vid tolv och kom hem vid sex. Erik och jag tog en sväng till Hemlingby Köpcentrum också, ett parasoll till vagnen blev det från Barnens Hus och även ett par skor till mig.

 


Kommentarer
Postat av: Christina W

Vilka fina skor.

2011-04-21 @ 22:02:37
Postat av: Camilla

Tycker mig känna igen skorna :P

2011-04-22 @ 10:58:59
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0