Söndagsmys

Vi brukar ha söndagsmys. Då äter vi gott och myser framför tvn. Det är oftast bäst filmer på tv då och man orkar ändå inte med så mkt annat.

Idag har vi bytt till sommardäck på bilen. Och ja, VI har gjort det. Jag ville lära mig så jag var med och bytte två däck. Det var ju rätt enkelt egentligen, hjulen satt ganska hårt dock. Men nu är jag en handy woman =)

Sen åkte vi ut till Hagaström och gick en promenad där. Efter det fick vi lunch av Ulla, och Elin fick leka med Svampen.

Därefter skjutsade Erik in mig och Svampen till stan där vi mötte upp Alina. Vi satte oss på torget i solen och myste, Svampen sov hela tiden i vagnen.
Eriken han åkte ut till sin mormor och bytte däck på hennes bil.

Nu har vi precis käkat vårat söndagsmys, som idag blev pepparbiff, och vi kikar lite på tv samtidigt som jag går runt och plockar här hemma.



Kommentarer
Postat av: Christina W

Fniss, gör du verkligen det ? Plockar menar jag. : )

2011-04-18 @ 07:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0