Brännande sol

Edvin gästbloggar.
Idag vaknade jag halv sex, och då var jag arg. Jag var ju hungrig, för jag hade inte fått äta nåt på natten. Mamma gosade med mig och pappa fixade välling som jag slurpade i mig snabbt, sen somnade jag om mellan mina sömntutor till föräldrar.
Halv sju vaknade jag igen och pappa gick upp med mig och mamma sov vidare. Jag åt gröt, sen skrek jag lite bara för att jag kan.

Vid tio kom mormor och vi gick till Valbobadet. Jag somnade i vagnen och sov 1,5h. När jag vaknade åt jag lite mat, men inte lika mycket som vanligt för jag har lite ont i munnen.
Sen när jag var mätt så drog jag på mig min mästersimmaredräkt och vi badade alla fyra en stund. Jag dök några gånger och plaskade en del, men vattnet var kallt så vi gick upp efter ett tag.

På vägen hem somnade jag igen, och mamma fick bära upp mig till sängen. När jag vaknade igen fick jag duscha, men jag var inte glad så jag skrek ochå grinade en stund. Pappa av mig Alvedon så att jag inte skulle ha så ont i munnen och mamma och jag gick sen och hämtade bilen och åkte och hämtade upp mormor. Vi åkte till Köpis.
Väl där var jag glad igen, och busig, så jag skrattade så fort mormor tittade på mig. Vi handlade lite och åkte hem. Sen var det sängrutiner och mammas kompis Alina kom förbi. Jag skrattade åt henne med, hon var rolig.
. Nu sover jag.


Jag läste Emmas blogg och blev sugen på att låta Edvin skriva själv ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha de va kul , en dag ur Edvins synvinkel lixom :)

2011-08-05 @ 08:47:10
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Alina

Förjäkla duktig du e på o blogga, Edvin! ps. du är också rolig! =)

2011-08-05 @ 23:14:19
Postat av: johanna

Haha vad kul! En liten författare minsann ;)

2011-08-07 @ 11:46:51
URL: http://jhnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0