Sjukdom hos Forsberg Wahlbäck

Edvin har feber. Han hade 39.1 igår när vi lade honom, då fick han Alvedon. Sen vaknade han igen vid 22:45 och fick en sväng till Alvedon. Sen sov han vidare till klockan sex. Då vaknade vi av att han grinade och tempen visade 40.0.
I med mer Alvedon och lite välling sen somnade vi alla om till 7:30.
Nu ligger det lilla trollet och sover igen och han är snart inne på sin tredje timme.

Själv försöker jag koka grytbitar till mat, men det är nog inte min starka sida.... Ska man koka länge för att det ska bli mört lr kan man koka det för länge? Just nu använder vi fläskkött.

Jag hade tänkt baka bröd och bullar för några dagar sen men jag har liksom inte kommit mig för. Ska försöka ta tag i det idag. Så snart finns det bullar för de som vill komma och fika ;) (det är en pik att jag vill ha besök hihi )

Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommer på besök även om det inte finns bullar :)

2011-08-28 @ 13:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0