Angel Eyes

Sitter och tittar på Angel Eyes på 5an nu. Erik i ena hörnet av soffan och jag i andra. Bebin sover i vaggan. Det är lite dumt hur jag ena stunden säger att jag vill ha mina egentid på kvällen och hur jag i nästa stund säger att jag saknar Svampen när han väl sover på kvällen. Ååh, mammahormoner. Man gick från stenhård till superfjantig.

Idag har vi inte gjort mycket, vi var och hälsade på min farfar en sväng på kvällen bara, så att han fick träffa Svampen. Han verkade nöjd.

Nä men om Johanna kunde ta och lägga ut bilder på håret med sina bumpers nångång då kanske. Nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, och jag låg också igår och sa, skulle vilja mysa med Melvin nu.. min lilla bebis :)

Det är skönt med egentiden, men man saknar dom :) Och sover dom för länge på dagarna blir jag uttråkad. Haha :)

2011-02-12 @ 08:44:06
URL: http://lindbergm.blogg.se/
Postat av: johanna

Tålamod, my friend. Det har varit en stessig vecka ;)

Haha vad liten världen är! Hoppas han var en snäll fadder =))

2011-02-12 @ 12:21:51
URL: http://jhnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0