Edvin myser med sin morbror. Vi är alla ut...

img_8523 (MMS)

Edvin myser med sin morbror. Vi är alla ute i Valbo nu och väntar på lasagne. Tidigare var jag, Erik, Jens och Hannah på Köpis medan Svampen var med sin mormor och morfar.  Jens köpte kläder till Svampen och jag kollade på nya löparskor. Det är tydligen överpris på sånt här, så jag ska beställa från ön istället. Skor med frakt till Sverige skulle gå på runt 800 SEK från achillesheel.co.uk. Samma skor i Sverige kostade på REA 1190, ordinarie pris 1500 SEK. Hutlöst. När jag kommer hem ska det beställas!


Kommentarer
Postat av: Malin

Där satt han bra :)passa väldigt bra i rött, superfint :)jäklarns, det var ju ett bra pris du fick till då verkligen!

2011-02-27 @ 18:25:21
URL: http://lindbergm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0