Finbesök

Imorgon kommer Edvins morbror och träffar honom för första gången. Med sig har han Hannah.
Morbrodern, fadern och tanten ska på Body Pump klockan elva medan jag ska underhålla sonen, mormorn och morfarn här hemma.
Trodde att lillen sov nu men ett tjut innefrån sovrummet bekräftade motsatsen. In o pilla i nappen (som Mimmi säger) och sen kom jag på att jag ju kunde ta ett kort på honom o lägga upp, så ut efter kameran o full galopp in i sovrummet igen. Då hade fotomodellen somnat...

Så jag slänger väl upp en bild på vad som ska få avnjutas här hemma ikväll istället då!

Kexchoklad blåbär till gubben.



Till mig...





Till oss..

Jag vet jag vet, fettpropp du behöver inte äta mer fett o socker. Så jag slänger på en pizza på den högen också. Gick ju faktiskt ner till brynäs centrum idag! (250 m) ;)

BVC-kollen visade iaf att lilla E tänker ta efter sin far och bli en lång herre.
8 veckor - 6565 gram och 63 cm lång. Snart har han växt om sin polare Elias som ligger fyra månader före med ynka 2,5 cm längre. Då kan han lägga leksakerna där Elias inte når =P
Just ja, han kanske måste kunna greppa dom först.....


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hur smakade blåbären? :s

2011-02-25 @ 22:25:50
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Alinskij

Hahah =) Stora killen..han är juh om mille snart :P O du, ska du få på dig den där lilla rosa så fåru ge fan i chokladen! OCH pizzan =D Men du vet att ja säger det med kärlek =D ÄLSKAR varenda gram av dig min vän! Hoppas vi ses snart!!! Nyss! Du svarade inte på mitt sms!

2011-02-28 @ 23:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0