Första gången ensam

Idag fick vi tipset av BVC att jag ska gå hemifrån en stund varje dag. Detta för att Edvin ska komma över sitt mammagrisbeteende och för att Erik ska kunna ta honom själv. Det var nog mest jobbigt för mig, men så fort jag kommit iväg kände jag mig ändå lugn. Mimmi var här så vi gick ner till centrum och käkade, för att vara nära om det blev tokigt. Men en timme senare när vi kom hem igen satt Erik vid datorn och Edvin sussade så sött i vaggan. :) :)


Mimmi åkte hem för en timme sedan. Edvin låg i babysittern och kikade efter stunds gnäll i famnen. Han verkade mer nöjd där än hos mig eller Mimmi, han kanske var trött på oss. Sen blev han nog uttråkad där med för han började gnälla, så då kom Uppfinnar-Jocke fram i mig. Byggde ihop en liten leksaksgrej att kika på av ett gammalt babygym och soffan och soffbordet. Uppskattades verkade det som :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Anna-karin har alltid bra tips hon :) Melvin är mammagris nu, men det är nog bara en period, han är lite i den åldern.. :) Smart idé med bågen.. :)

2011-02-02 @ 08:28:07
URL: http://lindbergm.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Han orkade väl inte med två brudar hela dagen ;p han är ju trots allt kille ;)

2011-02-02 @ 08:29:11
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0