Men sköldpaddsh*lvete!!

Edvin sover sen två timmar tillbaka och jag sitter i soffan och kikar på tv. Men den där envisa sköldpaddan har slitit loss sitt reningsverk och håller nu på för fullt och bökar under det. Det låter förj*vligt. Jag blir irriterad för hon stör mig, och snart väcker hon ungen också. Försökte med att ge henne lite käk för att avleda, men när den var uppäten så började hon igen. Dryga djur!

Bulan.






Har haft huvudvärk nästan hela dagen idag, till och från. Vettesjutton varför. Men en snäll pojk lät mamman få en lugn dag =) Pappsen är och tutilurar som vanligt på tisdagarna.
Ska väl kanske göra kväller jag också. Edvin sover nog några timmar till.

Imöra ska vi på barnvagnsbio med Mimmi och Elias. Min låtsasfru med Adam Sandler och Jennifer Aniston. Ska bli spännande o se hur det blir, om Edvin skriker lr om han somnar. Jag hoppas på det sista.
Vi har väl en kommande nackspärr att vänta dock, för vi sitter längst ner längst ut på sidan, för att lätt kunna gå ut om det blir tok, och så att Elias kan sitta på golvet.


Nä nu slänger jag ut djuret!!

Kommentarer
Postat av: Malin

va roligt, lär jag prova någon gång :)

2011-02-23 @ 08:07:00
URL: http://lindbergm.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja, bland andra :P Nej du tack å lov.. Hon är helskum. ;P

2011-02-24 @ 07:50:27
URL: http://lindbergm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0