PS. I love you

Sitter och bölar framför en film. En riktig kärlekssnyftis. Pojkarna sover. Ska väcka upp den minsta när jag själv dyker, så kanske jag får en längre sömnperiod att börja med.

Jag har datorn på samtidigt som kanske märks. Kollar in klänningar på bonprix, letar lite inspiration, för jag ska på bröllop i sommar! =D
Grattis till Robin och Lisa som gifter sig 18e juni!!¨
Men jag ska inte göra tabben att köpa en klänning nu och hoppas att jag går ner 20 kg tills dess, för den sporren lyckas aldrig. Får köpa kläder när det beger sig istället.
Men visst var den här rätt mysig...? =)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Att du vågar! Farligt att sitta och titta på mkt fint ju man vill ju ha allt! Den där klänningen hade ja klickat hem direkt ;)

2011-02-26 @ 04:04:52
Postat av: Malin

Visst var den bra, jag bölar hur många ggr jag än ser den :P Fin klänning :) Sådana där får en att längta till sommaren :)

2011-02-26 @ 07:44:10
URL: http://lindbergm.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Den va riktigt fin! Köp köp ;)

2011-02-26 @ 10:07:45
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0