Vill inte sova!!

Nä, det vill inte Edvin. Han har tokvägrat sen pappsen hans kom hem vid fyra idag, men det är iofs kanske inte så konstigt med tanke på att han mer eller mindre sovit hela dagen fram tills dess. Det dumma är bara att han gnäller och skriker om vartannat och har gjort i typ tre timmar, och det låter som trött-skrik.
Dags att försöka få in lite mer regelbundna sovtider kanske.
Men då kan jag inte vara ute och ränna för i vagnen sover han vare sig jag vill eller inte typ.

Erik söver honom. Lägger ner honom i vaggan, han sover vidare. Två minuter senare stånkas det för fullt där inne. Då har han tappat nappen och vaknat. Och så fortsätter det om, och om, och om, och om igen...



Såhär sur var jag på förlossningen, och lika sur är jag ikväll.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha söt bild :D fast hoppas han blev lite gladare inatt :)

2011-02-11 @ 08:22:00
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Christina W

Ha ha vilken sur min...

2011-02-11 @ 08:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0