Föräldrapenning

Ja det här med att begära föräldrapenning är ju inte a piece of cake. Nu ska vi se om jag får några pengar i februari. Fick iaf utbetalt för de dagar jag begärde i efterhand, tack och lov, för jag hade ju missat att man bara kan begära till 20e varje månad.

Idag var vi till Andrea och Devin. Mysig lägenhet hade dom, med en stor rymlig hall som knöt ihop hela lägenheten. Den blev jag imponerad av.
Devin är en dag yngre än Edvin. Kan man tro det?

Minns jag rätt var Devin (th) 55 cm lång och vägde någonstans mellan 3000 och 4000 gram (3980 visade det sig).
Edvin (tv) är 58,5 cm lång och väger 5216 gram.



Edvin käkade vid sjutiden, sen lade han av världens kaskadspya, över mig, två kuddar och soffan. Allt kom nog upp, för efter en kvart var det hungergnäll igen. Onödig första matning.

Nu ligger mina herrar i varsin säng och snusar, jag ska ta hm-katalogen som kom med posten och krypa ner mellan dom jag också.


Kommentarer
Postat av: Andrea

På BVC besöket igår visade vågen 3980 gram, han hade gått upp nästan 500gram på en vecka :-) och är nu 55 cm lång. :-)

2011-01-28 @ 18:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0