Hittills ett av de bästa köpen

Det är min iPhone 4.
Mimmi sa att den var bra när man ammar, och den är verkligen det också. Det blir ju sammantaget ett antal minuter man sitter med tuttarna framme, och det är ett smidigt tidsfördriv.
Dessutom är den bra att ge till Erik när han behöver roas, Angry Birds spelas flitigt.
Mycket nöjd med den investeringen.

En annan bra investering är ju napparna till ungen min. Ljuddämpare som de kallas ;)

Nu sover mina två E:n, en till höger i sängen och den andra till vänster i vaggan. Skönt med lite egentid, men jag borde väl passa på att sova jag också. Men ska lösa lite korsord först (blev visst gammal tant på köpet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0